skolan har börjat igen, men slutar snart igen<3

hej allla läsare.
idag var jag i skolan, så idag bött vi klassrum. jag och wilma och några andra fick bära i några timmar.
sen tog jag och wilma rast i tjugo minuter, så stod vi och prata med dagisbarnen, kommer inte ihåg namnen nu,
sen gick vi in till dagis barnen, och var där en stund. skiit kuul. och så blev vi sena så klart!<3
aa, sen var det lunch. fick konstig fick, bara för jag ee alergis (ingenaning hur det stavas.) men så ee det:)
så sen va vi ute på rast med förskolan barn och så va vi med oliver och jacob hade kuul:)
sen hade vi syslöjd, fick gå en halvtimmme tidare, aa, så nu ee jag hemma:)

hoppas ni har haft det roligt!:)<3

kramar bella<33

Kommentarer
Postat av: wilma andersson

hahah det hette asrid och sigrid <3

2011-06-07 @ 16:44:38
Postat av: bella corneliusson

ah, så hette de<33

2011-06-07 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0