roligaste dagen i livet(L)

hej alla läsare.
i dag har jag varit på klassträff och det va skit kuuuul.
och vi grilla och typ lekte lekar. sen var isabelle och wilma så jävla roliga
visste inte varit jag skulle ta vägen<3 de sätte på en dusch och sprang under den flera gånger.
sen spö regna det som fan, när vi skulle åka hem. pappa börja och köra omkring på pakeringen.
blev skit blöt<3
sen när vi kom hem fick jag skrattsjukan<3 skitkul va det.
så börja pappa sjunga och jag skämdes, fast vi va hemma. så börja det komma tårar av mig för jag skratta
in som i helvetet<3
hoppas ni har haft det lika undetbart<33

kramar bella<3

Kommentarer
Postat av: wilma andersson

faan va kul vi hade asso <3

2011-05-30 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0