En bild på mig + 10 fakta om mig.



10 fakta om mig själv!+Bild på mig själv
1. Jag älskar och fota mig o kompisar!
2. Jag är beroende av smink. har nästan olika sminkning varje dag!
3. Jag har blivit sämre i skolan sen jag börja 7an.
4. Jag är 174 cm lång.
5. Jag saknar att bo i fristad, vill flytta tillbaka. men pappa o mamma vill verkligen inte flytta tillbaka.
6. Jag tänker mer på vänner o famlijen än mig själv!
7. JAg hatar Dalsjöskolan, den sämsta i hela världen! Man trivs inte in den skolan-.-
8. Jag älskar Moa Larsson, hon gör min dag! älskar henne!<3
9. jag är en tvilling, o den andra heter Jasmine,. inte så bra vänner vissa gånger men annars är det väl bra , med oss.
10. Jag hatar och bada, fyfan jag dör helldre om det ska vara så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0