Saknar dig Pöjk!

Det är inget fel på dig, Du är så Jävla underbar! Hoppas du vet det.
Jag Har känt dig sen jag var en liten bebis, Så jag känner dig rätt så bra!
Jag vet att du har det svårt just nu, Men snart får du komma hem Hit du hör hemma! Vi båda vet att livet Är jättejobbigt. Men Vi ska klara oss o kämpa tills döden kommer! Vi har haft våra underbara o roliga stunder Tillsammans. Saknar allt o dig mest. Du är allt för mig o kommer vara det livet ut! O vi har våra hemligheter. Finns så mycket jag vill säga till dig. men De får vänta lite. Puss på dig!<3


Underbar vecka med dig! O idag blev jag orolig för dig för du inte kom. Men de löser snart sig Lilla du! saknar dig så enormt!♥
puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0